Sunday, August 9, 2009

乱了

最近不知道走什么烂桃花运,莫名其妙有人在 Facebook 喜欢上我,还跟我表白。真可惜我们就从来没有见过面,认识也只是在网路上而已。或许我们只能当朋友吧。

而我,最近对一个女人残生了感觉。她是一个我不该去喜欢的女人。原因有很多,只是不能在这里公布。我也不知道感觉从哪里来,或许是被人家多说了,我也被影像了。其实她人是不错的,只是。。。唉,真是难言。

无论如何,如果真正要走桃花运的话,请让我走一个好的啦。拜托拜托。。。

4 comments:

  1. wow...
    sounds cool...
    anyway good luck !!!

    with loves,
    kimberley V.

    ReplyDelete
  2. Alice: wow, haven't heard from u in ages.. Where are u now la?

    Kim: Haha, thnx for your luck.. I hope the right one will come too lol

    lots of love,
    Ing Wei

    ReplyDelete
  3. I'm pretty good now! Running every where from North to Central, Central to South,South to West end up South back to north again....Whole way sick like shit! ....How bout u ? Problem get solved ?

    ReplyDelete

Thanks for all your comments. I will work hard to improve this blog.